مقدمه ای برای انتخاب بهترین گل ولنتاین

راهنمای مطالعه: نمایش

چه گلی برای روز ولنتاین مناسب است؟
بهترین هدایای روز ولنتاین در کنار گل ولنتاین کدام اند؟
چطور مطابق با نماد و رنگ گل ها، گل هدیه ولنتاین مناسب انتخاب کنیم؟

ولنتاین یا روز عشق روزی خاص و عاشقانه برای بیان احساسات عمیق قلبی است. شک نکنید یکی از زیباترین حس‌ها در روز ولنتاین دادن هدیه دادن است. البته که رنگ قرمز نماد عشق است و هدیه دادن چند شاخه گل رز قرمز و یا تزئین یک باکس گل رز قرمز هلندی به کسی که دوستش دارید، می‌تواند ایده مناسبی برای این روز باشد. اما این موضوع به آن معنا نیست که جعبه گل هدیه شما تنها به گل رز قرمز محدود شود.

همه محصولات فروشگاه گل و گیاه باختر copy

انتخاب و خرید هدیه‌ی ولنتاین برای بسیاری از افراد کار آسانی نیست. در این قسمت از مجله گل باختر قصد داریم شما را با نکات مربوط به خرید بهترین هدیه روز ولنتاین و خرید گل ولنتاین مناسب همراه با نمادهای آن آشنا کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید و اگر برای خرید گل مناسب ولنتاین نیاز به راهنمایی دارید سوالات خودتان را در قسمت کامنت ها با ما درمیان بگذارید…

پنج نمونه از محبوبترین و رمانتیک ترین هدیه روز ولنتاین

1. دسته گل ها، باکس گل ها و سبد های گل هدیه ولنتاین

گل ها همیشه یکی از عاشقانه ترین هدایای روز ولنتاین هستند و انتخابی مثل گل رز جاودان هفت رنگ، این عشق ماندگار را ابدی می کند. همچنین عده ی زیادی خرید باکس گل و شکلات یا ترکیب گل با عروسک را به عنوان هدیه ولنتاین در نظر میگیرند.

2. گیاهان آپارتمانی با دیزان ولنتاین ( مخصوص علاقه مندان به گل و گیاهان زیبا و اعجاب انگیز)

اگر به جای خرید گل ولنتاین دوست دارید، هدیه‌ای ماندگار به عشق زندگی‌تان تقدیم کنید که با هر بار نگاه کردن به آن یاد شما و عشق‌تان بیفتد، گیاهان آپارتمانی زینتی مخصوص ولنتاین، انتخاب‌های عالی هستند. به‌این‌منظور می‌توانید گل ارکیده صورتی یا گل آنتوریوم قرمز در یک گلدان سرامیکی را امتحان کنید .همچنین اگر او علاقه زیادی به گیاهان آپارتمانی دارد می توانید گلدان های آپارتمانی مقاوم مثل گیاه سانسویا، گیاه زاموفیلیا را برای هدیه روز ولنتاین انتخاب کنید.

خیالتان را راحت کنیم، با انتخاب انواع گیاهان آپارتمانی گلدار که دارای گل‌هایی به رنگ قرمز هستند و مانند گل بنت قنسول یا گل کریسمس که در فصل زمستان نیز گل می دهد ، یا حتی انواع کاکتوس‌ها و ساکولنت‌ها با تنوع زیادی که دارند مناسب هر سلیقه می باشند و شما می توانید در فروشگاه گل و گیاه باختر، همه این موارد را به‌عنوان هدیه ولنتاین برای عشق خود خریداری کنید.

3.ترتیب دادن برنامه ای برای یک شام دو نفره

خواه یک شام با نور شمع در خانه باشد یا یک رستوران لاکچری و رمانتیک، شام دو نفره همچنان هدیه ولنتاین ماندگاری برای گذراندن زمانی عاشقانه با محبوب دلتان است.

4.کتاب، جایگزین گل ولنتاین

شاید کمی عجیب باشد اما با خواندن کتاب مورد علاقه‌تان، شریک زندگی‌تان شما را بهتر می‌شناسد و شما را به هم نزدیکتر می کند .

5.شکلات، پاستیل، انواع شیرینی ها به همراه کارت پستال

خرید انواع شکلات، پاستیل، کوکی ها و دیزان آن ها به شکل قلبی به همراه کارت تبریک در کنار هدایایی مثل لباس، عطر، شمع های معطر و رنگی، یک بلیط تئاتر یا کنسرت ، می تواند به‌عنوان هدیه‌های مکمل در کنار هدیه اصلی، از کادوهای مناسب ولنتاین و پرطرفدار این روز خاص به حساب  می رود.

معرفی 5 گل مناسب ولنتاین برای هدیه به عشق زندگیتان

1. گل رز قرمز

عکس گل رز برای ولنتاین

بیشتر مردم دنیا و ایران هدیه گل رز را به عنوان گل روز ولنتاین می‌شناسند. چرا که همیشه حس دوست داشتن و عاشقانه ای را برای طرف مقابل ایجاد میکند مخصوصا رنگ قرمز آن و بخاطر همین رنگ نماد زنانگی به شمار می رود. خرید باکس گل رز هلندی یا خرید گل رز جاودان به عنوان بهترین گل برای هدیه، نقش مهمی در انتقال احساستان خواهد داشت. خرید گل رز برای ولنتاین همیشه و هرجا برای شما انتخاب کاملا مناسبی است و همیشه نیز در دسترس شما می باشد و در تمام گل فروشی های شهر به خصوص گل فروشی های تهران از گل رز ایرانی تا گل رز هلندی و حتی رز مینیاتوری پیدا می شود.

شما می توانید به صورت آنلاین یا حضوری در فروشگاه گل و گیاه باختر در شعب سعادت آباد و پونک، انواع گل رز هلندی اصل را با تنوع زیاد از دیزاین های مقرون به صرفه تا دیزاین های لاکچری در دسته بندی روز ولنتاین شامل دسته گل رز، باکس گل رز و یا حتی گل آرایی شده در انواع سبد گل مشاهده کنید و با ارسال ویژه در کمتر از 3 ساعت سفارشتان را تحویل بگیرید.

2. گل ارکیده

عکس گل ارکیده بنفش برای ولنتاین

این گل‌های ظریف و لاکچری در شمار بهترین گل ولنتاین هستند و برخلاف یک دسته گل معمولی، ارکیده‌ها می‌توانند سال‌ها دوام بیاورند و هر بهار به‌عنوان یادآوری خاصی از رابطه شما و محبوب دلتان شکوفا شوند.شما می توانید با خرید باکس گل رز و ارکیده یا خرید سبد گل هدیه ارکیده، هدیه ای به یاد ماندنی و ماندگار برای عشق خود به جا بگذارید.

3. گل نیلوفر

عکس گل نیلوفر لوتوس برای ولنتاین

نیلوفر نشان دهنده شادی و نماد پیوندی عمیق و محکم با معشوق می باشد. همچنین گل‌های نیلوفر صورتی، سفید، نارنجی یا قرمز انتخابی ایده آل برای یک گیرنده زیبا و قدردان هستند.
این گل‌های ساقه بلند می‌توانند یادآوری معطر از عشق و تعهد شما به شریک زندگی‌تان باشند. یک عقیده قدیمی در مورد گل‌های نیلوفر وجود دارد و آن هم این است که اگر همسر یا نامزد شما از دست‌تان ناراحت است برای نشان دادن احساسات واقعی و خالص خود به او یک دسته گل نیلوفر هدیه بدهید.

4. گل لاله

گل لاله گلفروشی باختر

گل لاله برای ابراز عاطفه و محبت یک گل شگفت انگیز است. این گل که شهرت جهانی هم دارد، فوق‌ العاده ظریف و خوش ترکیب است. اگر چه لاله‌ها ممکن است ظاهر ساده‌ای داشته باشند، اما هنوز هم یک انتخاب عالی برای یک کادوی ولنتاین نفیس و کلاسیک و سلیقه‌های سنتی هستند. گل لاله قرمز نماد «ثابت قدم بودن در عشق» به معشوق است و به خاطر مقاوم بودن نسبت به گل‌های دیگر نه تنها در مقام سوم پرفروش‌ترین گل‌های روز ولنتاین قرار گرفته‌اند ، بلکه بعد از گل رز قرمز، برای هدیه عروسی در انواع سبد گل هدیه عروسی یا سبد گل بزرگ خواستگاری بیشترین فراوانی را به خود اختصاص داده اند.
اخیرا در برخی کافه ها در ولنتاین برای دیزاین میزها در کنار عود از گل های لاله استفاده می کنند و یا بیشتر افراد هنگام خرید باکس گل ولنتاین، ترکیب گل لاله درکنار چند شاخه گل رز قرمز را ترجیح میدهند.

5. گل آلسترومریا

عکس گل آلسترومریا برای ولنتاین

گل آلسترومریا با ترکیب رنگ های زیبایش نمادی از فداکاری و دوستی، توجه به معشوق و صمیمیت و هواخواهی است، از خویشاوندان زنبق است و دارای رایحه لطیفی است که در لیست گل‌های مناسب روز ولنتاین قرار دارد و تقریبا همه جا هم به راحتی پیدا میشود. زیبایی و ماندگاری بالای گل‌های آلسترومریا معمولا زیبایی گل رز صورتی و قرمز را تکمیل می‌کنند.

6. گل یاس

عکس گل یاس برای ولنتاین

این گل‌های سفید خالص و ساده، به عنوان سرچشمه ی عطری شیرین، معمولاً نشان دهنده عشق، زیبایی و آرامش است.گل یاس جز گل‌های زینتی می‌باشد که توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند و نمی‌توان بدون تفاوت از کنار آن رد شد. گل های یاس با بوی بسیار خوب خود می‌توانند فضای خانه را معطر، و آرامش را به عشقتان شما هدیه کند.
پس اگر ایده خرید یک دسته گل ولنتاین گران قیمت برای جشن گرفتن روز ولنتاین دارید، باید بدانید که این دسته گل زیبا می‌تواند انتخاب مناسبی برای کادوی روز ولنتاین یا گزینه مناسبی برای گل هدیه دادن به همسر باشد. حتی شما میتوانید در جدیدترین سبد گل برای خواستگاری این نوع گل را در لابه لای دیگر گل ها ببینید.

پس اگر ایده خرید دسته گل ولنتاین را دارید، بدانید که انتخاب این 5 گل زیبا گزینه کاملا مناسبی برای کادوی روز ولنتاینبه حساب می آید و از آداب رعایت گل هدیه دادن به همسر می باشد. حتی شما میتوانید در جدیدترین سبد گل برای خواستگاری این مدل گل ها را در لابه لای دیگر گل ها ببینید.

مناسب ترین هدیه ولنتاین برای آقایان چیست؟

در حق آقایان در روز با شکوه ولنتاین اجهاف نکنید !

تهیه هدیه ولنتاین برای آقایان دغدغه‌ی بزرگتری برای خانم‌ها هست . اغلب خانم‌ها از خود می پرسند هدیه ولنتاین برای دوست پسرم چی بخرم؟! هدیه ولنتاین برای شوهرم چی بخرم؟ یا بهترین باکس گل هدیه مردانه جه چیزی میتواند باشد؟ و سوالاتی از این دست که در ذهن هر کسی در مواقع خرید کادو نقش می‌بندد. به طور کلی هدیه ولنتاین یک فرق اساسی با هدیه روز مرد دارد و آن جنبه فانتزی بودن هدیه است. انتخابتان هر چه که باشد، از یک عطر یا کتاب عاشقانه گرفته تا خرید هدایای شخصی مثل لباس های بافتنی، وسایل ورزشی و گجت های دوست داشتنی، همیشه خرید باکس گل هدیه مثل یک باکس گل ولنتاین مردانه لاکچری میتواند کار را تکمیل کند. این نکته همیشه به یادتان باشد هر هدیه‎ای که انتخاب می‌کنید با خلاقیت بسته‌بندی کنید. بسته بندی کادو ولنتاین برای آقایان خیلی بیشتر از خود کادو جلب توجه می‌کند. بعلاوه یک دسته گل ولنتاینی با تم رنگی قرمز، نه تنها مناسب دختران است، بلکه می توان از آنها در انواع باکس گل ولنتاین برای پسرها و آقایان استفاده کرد. همچنین پیشنهاد می کنیم از کارت تبریک های ساده و خلاقانه در کنار باکس گل هدیه مردانه مورد نظرتان استفاده کنید.

برای انتخاب و خرید هدیه ولنتاین باید به چه نکاتی توجه کرد؟

تصویری از روز ولنتاین در گل باختر

10 توصیه ی طلایی خرید گل ولنتاین که باید بدانید:

  • در ابتدا به تازه بودن گل ها توجه کنید. یادتان باشد که شما به عشق خود شکلات هایی نمی دهید که تاریخ تولید مهم نباشد. این کار را با شکوفه های زیبا و خوشبو انجام می دهید. اگر حضوری از گل فروشی خرید می کنید می توانید با لمس کردن ساقه و گل برگ های آن از تازه بودن گل ها مطمعن شوید. معمولا برگ های گل باید بدون پژمردگی و قسمت انتهایی گل (قسمتی که به شاخه متصل شده است) سفت باشد. اگر در هنگام لمس کردن قسمت انتهایی ساقه حس نرمی و شل بودن را متوجه شدید؛ پس گل ولنتاین شما تازه نیست.
  • متن هدیه  گل ولنتاین را، خودتان آماده کنید. برای اینکار ابتدا سلیقه او را در نظر بگیرید و کارت پستال مناسب با دیزاین خاص روز ولنتاین را پیدا کنید.توجه داشته باشید که هیچ وقت از کارت پستال های بازاری و تکراری استفاده نکنید.
  • به نحوه نشان دادن گل های خود توجه ویژه ای داشته باشید. انتخاب گل‌هایی که در جعبه گل هدیه قرار می‌گیرند، تجمل و سبکی جدید به هدیه شما اضافه می کند. وقتی عشق شما آن را باز می کند و به شکوفه های زیبای داخل جعبه گل نگاه می کند، احساس علاقه بیشتری رو به شما ابراز می کند.
  • گل ها را متناسب با رابطه تان و نماد آن انتخاب کنید. چرا که گل های خاص همیشه احساسات خاصی را برمی انگیزند و می تواند معانی متفاوتی برای فرهنگ های مختلف داشته باشد.
  • هیچ گاه باکس یا دسته گل ولنتاین را در لحظات آخر خریداری نکنید. این کار موجب می‌شود تا عجولانه تصمیم بگیرید و گل شما تزئینات مناسبی نداشته باشد.
  • باید بدانید که برخی از گل های محبوب روز ولنتاین مانند گل های رز قرمز، در این زمان سریع تر از انبارگل فروشی ها و یا از گلخانه ها خارج می شوند و در روزهای نزدیک به ولننتاین به خصوص در ایران قیمت بیشتری نسبت به گل های دیگر پیدا می کنند. پس اگر انتخاب شما گل رز است، گل ولنتاین خود را زودتر سفارش دهید.
  • سبک خاصی برای چینش دسته گل مخصوص ولنتاین در نظر بگیرید.
  • به علایق شخصی طرف مقابل فکر کنید. همچنین به جای کلیشه‌ای بودن این بار سعی کنید برای انتخاب گل ولنتاین کمی خلاق و متفاوت باشید.
  • علاوه بر دقت در انتخاب هدیه، سعی کنید خودتان هم رفتار مهربانانه‌ای داشته باشید، کلمات زیبایی را بر زبان بیاورید و لبخند به لب داشته باشید.
  • زمان و نحوه ارسال گل ها مهم است. اگر می‌خواهید عشقتان را غافلگیر کنید، سفارش از یک گلفروشی آنلاین که می‌تواند گل ولنتاین مناسب را مستقیماً درب منزل او و فوری تحویل دهد، بهترین گزینه است.

نماد رنگ های مختلف گل ولنتاین

گل روز ولنتاین و نماد های آن

درست است که گل‌های قرمز و گل‌های صورتی به‌طور سنتی با روز ولنتاین مرتبط هستند؛ اما هر یک از رنگ‌ها می‌تواند به نوعی احساسات شما را به طرف مقابل نشان دهد. پس اگر به دنبال این هستید که امسال از گل‌هایی با رنگ متفاوت و خلاقانه استفاده کنید، بهتر است در این بخش با راهنمای انتخاب رنگ گل برای روز ولنتاین با ما همراه باشید.

گل‌های به رنگ بنفش؛ ایده ی باشکوه برای گل ولنتاین

بنفش ترکیبی از رنگ آبی و قرمز می باشد و نشان دهنده شور و اشتیاق و در عین حال آرامش است و از همین رو رنگی سرشار از عشق و دوست داشتن به حساب می آید. رمز و رازهای خیره کننده این رنگ از گل برای هدیه ولنتاین، می‌تواند به شیوه‌ای خاص عشق شما را نشان دهد و طرف مقابل را جذب کند.

گل‌های رنگ سفید؛ مدلی برای شروع یک رابطه عاشقانه در روز ولنتاین

گل سفید به معنای تعهد در رابطه است و نماد معصومیت و زیبایی می باشد. ترکیب دسته گل‌های سفید و گلهای به رنگ قرمز، ضمن اینکه ایده بی‌نظیری برای گل‌های ولنتاینی امسال است و نشان دهنده این است که شما، نیمه گم شده یکدیگر هستید و عشق میان شما خالص، پر شور و واقعی است.

گل نارنجی، نشان دهنده اشتیاق و هیجانات آتشین در روز ولنتاین

خریدن گل با تم رنگی نارنجی، یکی دیگر از ایده‌های جذاب برای انتخاب گل روز ولنتاین می باشد. رنگ نارنجی انتخاب خوبی برای بروز احساسات عاشقانه در روز ولنتاین است. اگر رابطه بین شما سرشار از هیجان و انرژی است، می‌توانید از گل‌هایی با رنگ نارنجی برای گل ولنتاین استفاده کنید.

گل زرد، بهترین انتخاب برای دوستی و نشان دادن شروع رابطه عاشقانه

رنگ زرد نشان می‌دهد که شما برای طرف مقابلتان ارزش زیادی قائل هستید و همانند طلوع خورشید صبحگاهی و جواهری درخشان او را دوست دارید. قرار دادن گل‌های زرد رنگ در دسته گل یا باکس گل ولنتاین به طرف مقابل‌شان نشان می دهد که در حال عاشق شدن او هستید و در کنار دوست بودن با او می خواهید یک رابطه عاشقانه و طولانی را بایکدیگر شروع کنید.

گل های به رنگ آبی انتخابی جذاب و سرشار از خلاقیت در روز ولنتاین

آبی، رنگ مناسبی برای تشکر کردن و الهام گرفتن است. مثلا خرید گل رز هلندی آبی، حس آرامش شما از بودن در کنار عشق‌تان را به او نشان می دهد و از همین رو برای طراحی یک دسته گل رمانتیک در روز ولنتاین نیز کاملا مناسب است.

نتیجه گیری:

در این مقاله سعی کردیم تا با ارائه راهنمای کاملی برای انتخاب گل ولنتاین مناسب به عشق خود شما را در این انتخاب دشوار و لذت بخش کمک کنیم تا در این روز گل‌های متفاوت‌تر و زیباتری را برای او خریداری کنید، نماد رنگ های گل ولنتاین را بدانید و با سایر هدایای روز ولنتاین نیز بیشتر آشنا شوید. بعلاوه با ذکر نکات مهم برای خرید گل در روز ولنتاین، توصیه نمودیم. همیشه سعی کنید با فکر و نقشه حساب شده با توجه به روحیات طرف مقابل و سطح رابطه‌تان یک رنگ و یک طراحی خاص را انتخاب و به گونه ای جذاب ارائه و تزئین کنی تا لحظه ای ماندگار و عاشقانه ای را رقم بزنید.

همه محصولات فروشگاه گل و گیاه باختر copy

نویسنده

 

سوالات متداول در مورد خرید گل ولنتاین مناسب:

1-آیا برای هدیه ولنتاین تنها گل رز قرمز مناسب است؟

باید بدانید که قرمز نماد عشق و دوست داشتن است، اما شما می‌توانید در این روز کمی خلاق باشید و با استفاده از شیوه مرموزتر و خلاقانه‌تری عشق خود را با رنگ‌های دیگر گل‌ها بروز دهید. اگر میخواهید متفاوت به نظر برسید میتوانید از گل های ارکیده، لاله، زنبق هم با تم رنگی صورتی، نارنجی و بنفش در کنار یکدیگر استفاده کنید. 

2-بهترین هدیه برای ولنتاین چیست؟

به جرات میتونیم بگیم که یکی از بهترین هدیه ها برای روز ولنتاین خرید باکس گل قرمز  یا خرید گل رز جاودان به همراه شکلات است. همچنین دسته گل ولنتاین، سبد گل برای ولنتاین، یا حتی گیاهان آپارتمانی گلدار، از بهترین کادوهای روز ولنتاین به شمار می روند.

3-آیا گل های ولنتاین در اسرع وقت به دست ما می رسد؟

ما در گل باختر تنوعی از بهترین، با کیفیت ترین و تازه ترین گل ها و هدیه های روز ولنتاین را در دیزاین‌های مختلف و قیمت‌های متنوع، به صورت دسته گل، باکس گل، سبد گل با دیزاین های فوق العاده، برای شما آماده کرده‌ایم که توسط کادر متخصص در کمتر از 3 ساعت با ارسال فوری و یا رایگان برای سفارشات بالای 700 هزار تومان، درب منزل‌تان تحویل داده می شود.

4-خاص ترین و لاکچری ترین هدیه برای ولنتاین چه هدیه‌ای است؟

باکس گل رز جاودان و انواع سبد گل هدیه از خاص ترین هدیه های ولنتاین هستند و هر شخصی با هر سلیقه‌ای از هدیه گرفتن آن‌ها حسابی خوشحال خواهد شد.

5-اگر طرف مقابل به گل حساسیت یا آلرژی داشت، پیشنهاد شما برای گل هدیه دادن به عشقمان چیست؟

اگر فرد مورد علاقه‌ی شما به گل‌ها حساسیت دارد، خرید باکس گل‌ مصنوعی در رنگ‌ها و انوع مختلف خود و یا حتی گلدان های آپارتمانی شیک، می‌توانند جایگزین مناسبی برای گل طبیعی ولنتاین باشد.

6-بهترین زمان برای ثبت سفارش و خرید گل ولنتاین از فروشگاه گل و گیاه باختر چه موقعی است؟

با توجه به حجم بالای سفارشات در روز ولنتاین برای اینکه سفارشات شما به موقع به دست‌تان برسد، پیشنهاد می‌کنیم سفارشات خود را حداقل از یک هفته قبل از روز ولنتاین ثبت کنید تا بدون نگرانی بتوانید عشق خود را سوپرایز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *