مناسبتی, مجله گل باختر

راهنمای خرید گل مناسب روز پدر + معرفی 10 گل هدیه

راهنمای خرید گل مناسب روز پدر + معرفی 10 گل هدیه

خرید گل روز پدر، یکی از روش های رایج و مناسب برای قدردانی از پدر زحمتکش و کم توقع ما می باشد؛ پدری که در هر زمان از زندگی از ما حمایت کرده است، و همیشه حل کردن مشکلات ما را وظیفه خودش دانسته. کمترین کاری که ما در برابر این همه زحمت، می توانیم انجام دهیم این است که حد اقل سالی یکبار از او قدردانی کنیم، و به او بگوییم که چقدر به وجودش افتخار می کنیم؛ گل ها، این کار را به خوبی انجام می دهند. اگر زبان گل ها را یاد بگیریم و نکات لازم در خرید گل روز پدر را  رعایت کنیم، بدون به زبان آوردن کلمه ای، می توانیم عشق، احترام و قدردانی خود را به پدران و همسران و یا حتی به پدر شوهر، برادر و پدر بزرگ خود نشان دهیم.

در صورتی که در مورد نماد گل ها چیزی نمی دانید، یا گل های روز پدر را نمی شناسید، و یا حتی نمی دانید که که چه نکاتی را باید در خرید گل و کادو روز مرد، باید مد نظر داشته باشید، مقاله درستی را انتخاب کرده اید.

image

در این مقاله از مجله گل و گیاه باختر، ابتدا در مورد نحوه خرید گل مناسب روز پدر صحبت کرده ایم و در ادامه، ۱۰ پیشنهاد از میان انواع باکس گل، سبد گل، دسته گل و حتی شاخه گل مطرح کرده ایم. با ما همراه باشید.

 ۵ نکته مهم در خرید گل روز پدر

  • شناخت علاقه و سلیقه پدر: به سلیقه پدر خود توجه کنید. ببینید که به چه نوع گلی، چه دیزاینی و یا چه رنگی بیشتر علاقه دارد. بعضی از پدر ها گل شاخه ای را می پسندند، مثلا یک شاخه گل رز، بعضی، از گل های لاکچری تر استقبال می کنند، مثلا یک یک باکس گل رز لاکچری. شما باید نسبت به علاقه پدر خود، گل روز پدر را انتخاب کنید که تاثیر بیشتری داشته باشد.
گل مناسب روز پدر و انتخاب صحیح
  • رنگ مناسب: به رنگ مورد علاقه پدر خود توجه کنید. اگر پدر شما به رنگ قرمز، علاقمند است، دسته گل آنتوریوم را به شما پیشنهاد می کنیم. اگر رنگ زرد را بیشتر می پسندد، باکس گل رز زرد و یا آنتوریم زرد گزینه ی بهتری برای گل کادو مردانه می باشد. و یا حتی می توانید گل روز مرد را بر حسب رنگ تیم محبوب و رنگ سنگ تولد او خریداری کنید.
  • بودجه مدنظرشما: به بودجه ی خود توجه کنید. قطعا هیچ پدری نیست که راضی شود شما بیشتر از بودجه و توان خود هزینه کنید. اگر بودجه ی کمی در اختیار دارید می توانید یک شاخه گل رز خریداری کنید، بدون به کار بردن هیچ کلامی، به او بگویید که چقدر بی همتاست. اما اگر می توانید هزینه بیشتری کنید، یک باکس گل، دسته گل و یا سبد لاکچری را به شما پیشنهاد می کنیم: مثلا، یک باکس گل رز قرمز، یا یک سبد بزرگ گل داوودی لیلیوم. 
  • دیزاین یا طرح مورد پسند: توجه کنید که پدر شما چه گلی را باچه دیزاینی می پسندد؟ پعضی از آقایان، یک شاخه گل را مقدس می دانند، چراکه نماد بی همتا بودن می باشد. بعضی از آنان باکس گل را می پسندند، مثلا، باکس گل رز؛ برخی از سبد گل استقبال می کنند، مثلا، سبد گل رز آبی، و شاید کسانی باشند که دسته گل ها را زیباتر بدانند، مثل دسته گل آلسترومریاهای رنگی. شما می توانید انواع گل ها را به خصوص انواع گل رز جاودان را در سایت فروشگاه گل و گیاه باختر ببینید.
  • به نماد گل توجه کنید: دقت کنید که گل مد نظر شما چه نمادی دارد و شما چه پیامی را می خواهید به پدر خود برسانید. هدیه دادن بعضی از گل ها، به معنی قدردانی و تشکر است. بعضی دیگر نماد احترام و تحسین می باشند. گل هایی هم هستند که عشق شما را بدون جاری کرد کلامی بر زبان به شخص مورد نظر نشان می دهند. مطمئن شوید که معنی گل با پیام مد نظر شما هماهنگی داشته باشد.

 10 گل مناسب روز پدر و روز مرد

هدیه گل به مناسبت روز پدر، به صورت دسته گل یا حتی شاخه گل از جانب دوستان از جمله اتفاقاتی است که باعث بهتر شدن حال روحی در زندگی پر مشغله امروزی می شود. نگاه کردن به جعبه گل برای هدیه گل روز پدر خاطرات خوش آن روز را زنده نگه می دارد.

1.گل رز

رز مناسب روز پدر

گل رز به دلیل تنوع در رنگ و گونه یکی از پرطرفدارترین و معطر ترین گل ها برای مناسبت ها و جشن ها محسوب می شود.  

در فرهنگ ما گل رز دارای نمادهای مختلف است.  برای مثال گل رز قرمز نماد عشق، زیبایی و شجاعت می باشد؛ گل رز سفید نشانه احترام، رز های زرد نماد شادی و شروع های جدید و رز صورتی نماد قدردانی و تشکر است.

مقاله ی، أنواع گل رز و نماد ها را حتما بخوانید. در این صوت اطلاعات کامل تری در مورد رز ها به درست خواهید آورد.

گل رز هلندی بدون شک یکی از نمونه های منحصر به فرد گل رز است که دارای گلبرگ ها و شکوفه های بزرگ به رنگ های قرمز، صورتی و آبی می باشد. گل رز هلندی گلیست که به دلیل زیبایی منحصر به فردی که دارد، برای گل روز پدر بسیار مناسب می باشد، به عنوان هدیه روز پدر، خرید باکس گل رز هلندی را پیشنهاد می کنیم. 

گل رز جاویدان، نوعی گل‌ رز طبیعی هستند که تا چندین سال ماندگاری دارند و شادابی و طراوت خود را حفظ می‌کنند. گل رز جاودان أنواع مختلفی دارد، مثل:

  • گل رز جاویدان موزیکال
  • گل رز جاویدان هفت رنگ
  • گل رزجاویدان بنفش
  • باکس شیشه ای گل رز جاویدان

گل رز در ترکیب با گل های دیگر جذابیت زیادی دارد. برای مثال از دسته گل زنبق و رز  می توان به عنوان گل روز پدر و  برای تشکر و قدردانی از دوستان و عزیزانتان استفاده کرد. باکس گل رز و آلسترومیا  هدیه‌ای زیبا با طرح و رنگ جذاب است شامل ۶ شاخه گل رز هلندی ممتاز قرمز و ۶ شاخه گل آلسترومریا سفید رنگ که به زیبایی چیدمان شده است. باکس گل رز و فرزیا  نیز می تواند انتخاب خوبی باشد.

2.گل ارکیده

گل ارکیده سفید نماد انرژی ، حس خوب و آرامش است و می توانید یک سبد گل ارکیده سفید را به عنوان گل روز پدر  برای پدران و مردان انتخاب کنید تا در محیط کاری استرس از آنها دور شود. باکس چوبی گل ارکیده  و یا باکس گل هدیه ارکیده و لاله  را هم به شما پیشنهاد می کنیم.

3.گل داوودی

گل داوودی، گلی بسیار زیبا است که تنوع رنگی بالای هم دارد. هر رنگ این گل، معنایی دارد، به عنوان

رنگ سفید آن نماد وفاداری به معشوق و همینطور نماد غم و اندوه است، گل داوودی قرمز نماد عشق، گل داوودی زرد نماد دوست داشتن‌های یک طرفه است. با وجود این خصوصیات سبد گل هدیه داوودی و رز می تواند گل مناسب برای عرض تبریک روز پدر، به همسر، پدرشوهر و یا پدربزرگ می باشد.

4.گل آنتوریوم

گل آنتوریوم  دارای گلبرگ های خاص و جذاب می باشد، که به چرم شباهت دارداین گل تنوع رنگی بالایی دارد و یکی از بهترین گل‌ های زینتی برای گل هدیه روز پدر  و تزئین منازل، ادارات و فضا های دیگر استفاده می گردد. ازجمله رنگ های این گل عبارتند از: گل آنتوریوم بنفش که نماد سلطنت، معنویت و اشتیاق می باشد،  گل آنتوریوم قرمز که نماد عشق و شور است گل آنتوریوم سفید : آنتوریوم سفید نیز به معنای معصومیت، خلوص و بی گناهی می باشد.  در اکثر مراسم ها  از شاخه گل آنتوریوم سفید در کنار شاخه گل رز هلندی، شاخه گل ارکیده و گل عروس استفاده می شود. یک سبدگل آنتوریوم و لیلیوم می تواند انتخاب مناسبی برای هدیه گل روزپدر باشد.
اگر گلدان گل آنتوریوم انتخاب شما بود، حتما مقاله  شرایط نگهداری گل آنتوریوم را مطالعه کنید…

5.گل لیسیانتوس

لیسیانتوس دارای رنگ های متنوعی است. دسته گل لیسیانتوس بنفش نماد موفقیت و وفاداری می باشد و ترکیب این گل با سایر گل ها به معنای تحسین طرف مقابل می باشد.  

لیسیانتوس بنفش را  می توان در انواع دسته گل، سبد گل و باکس گل هدیه روزپدر انتخاب و سفارش داد.

6.ژربرا

گل ژربرا از خانواده آفتابگردان ، بنفشه و گل میناست.  این گل با گلبرگ‌های شاد و جذابش، خنده را به هر چهره‌ای می آورد و باعث سرخوشی هر فردی می شود.  ژربرا انتخاب خیلی خوبی برای هدیه گل روز مرد است. این گل  در رنگ های زرد تیره، نارنجی، صورتی، قرمز تیره و البته رنگ‌های دیگر موجود است،  بنابراین دست شما برای انتخاب رنگ‌های متناسب با سلیقه پدرتان، باز است.

بهتراست که در مورد نماد این گل نیز بدانید: ژربرا قرمز ، نماد عشق را می باشد. گل ژربرا سفید ، نماد پاکی و معصومیت، ژربرا زرد معنای هیجان و همینطور ژربرا نارنجی نماد شروعی دوباره است.

7.دسته گل آفتابگردان

گل آفتابگردان مناسب روز پدر

گل آفتابگردان دارای تنوع زیادی است و  نماد وفاداری به معشوق، ستایش و پایدار ماندن یک رابطه طولانی می باشد. گل آفتابگردان‌ براساس اندازه و رنگ به سه دسته آفتابگردان بلند، کوتوله و رنگی تقسیم می‌شوند.

  1. آفتابگردان‌های بلند، مانند آفتابگردان‌های آسمان خراش، آفتابگردان‌های ماموت روسی و آفتابگردان‎‌های خورشید طلایی
  2. آفتابگردان‌های کوتوله نیز شامل آفتابگردان‌های بکای کوچک و آفتابگردان‌های لبخند آفتابی.
  3. آفتابگردان‌های رنگی به سه دسته‌ آفتابگردان‌های بلوند توت فرنگی، آفتابگردان‌های مولین راگ، آفتابگردان‌های تراکوتا تقسیم می‌شوند.

 8.گل ادریسی

گل ادریسی گل  انتخابی مناسب برای قدردانی در روز پدر می باشد.  با هدیه دادن گل ادریسی  به عنوان گل روز پدر به پدر و  همسرتان نشانه احساسات و قدردانی خود را از صمیم قلب به او است. پس اگر می‌خواهید قدر دانی عمیق خود را به پدرتان نشان دهید، می توانید ادریسی سفید را انتخاب کنید. گل ادریسی از چندین گل کوچک تشکیل شده که  یک شاخه از آن به اندازه کافی زیبا است، تا جایی که می‌توانید آن را به صورت یک شاخه گل برای روز پدر به او تقدیم کنید.

9.گل لیلیوم

 گل لیلیوم در فرهنگ های مختلف بسته به رنگ و نوع گل معنای متفاوتی دارد، رایج‌ترین معنی گل لیلیوم، وفاداری و معصومیت است. گل لیلیوم صورتی نماد خوش اقبالی، وگل لیلیوم سفید نماد پاکی و خلوص می باشد و معمولا برای هدیه به بانوان انتخاب می‌شود. گل لیلیوم زرد نماد شادی و رضایت است. که برای هدیه گل روز پدر مناسب است. گل لیلیوم نارنجی نماد انرژی و شوق به زندگی است.

10-گل لاله

 لاله یک گل سنتی و نماد عشق می باشد. لاله نیز در رنگ‌های مختلف و زیبایی موجود است که هر یک از رنگ‌ها، نماد خاصی دارد. برای مثال لاله صورتی نماد مراقبت، گرمی و وفاداری نسبت به پدرتان است که  می توانید به عنوان گل روز پدر تهیه کنید و یا گل لاله زرد که نشان‌دهنده‌ی افکار شاد و نور خورشید است. ارسال یک دسته گل لاله از رنگ‌های مختلف می‌تواند بسیار خاص باشد. البته لاله در کنار سایر گل‌ها نیز به خوبی جلوه می‌دهد. برای مثال باکس گل هدیه ارکیده و لاله زیبایی خاصی دارد. 

گل روز پدر چی بخرم؟

خرید گل روز پدر

در این مقاله در خصوص انواع گل‌ها و نکات مهم در خرید گل برای روز پدر صحبت کردیم. ایده‌های خرید کادو روز پدر بسیار زیاد است و خرید گل یکی از ایده‌هایی است که از قدیم تا به امروز رایج بوده است. بنابراین شما هم می‌توانید امسال برای تبریک روز پدر کمی متفاوت‌تر باشید و گل بخرید! به ویژه اگر در بیان کلمات برای نشان دادن احساس خود به او ناتوان هستید. چرا که زبان گل‌ها به خوبی حس شما را منتقل خواهد کرد.  هدیه دادن این گل ها برای روز پدر به صورت دسته گل یا شاخه گل و حتی ترکیب با گل های دیگر می توانند انتخاب مناسبی باشد. برای انتخاب گل مناسب روز پدر  می توانید از کارشناسان گل و گیاه باختر راهنمایی بگیرید.

متداول ترین و پرطرفداران ترین گل برای هدیه گل روز پدر چه گلی است؟

گل رز پر طرفدارترین گل هاست به دلیل عطر عالی که دارد، به صورت گل تازه و دسته گل هدیه  و باکس گل هدیه  به فروش می رسد.

تنوع رنگی کدام یک از گل های معرفی شده برای روز پدر بیشتر است؟

گل رز، گل  آنتریوم، گل ژربرا

از چه طریقی می توان یک گل رز لوکس با قیمت مناسب خریداری کرد؟

فروشگاه گل و گیاه باختر ارائه دهنده انواع گل  رز لوکس به صورت باکس شیشه ای گل و قیمت مناسب

نکات مهم هنگام خرید گل برای روز پدر چیست؟

گل را براساس سلیقه و روحیات پدر  و رنگ مورد علاقه آن و حتی بودجه خود انتخاب کنید.

مزایای خرید اینترنتی چیست؟

با خرید آنلاین گل و گیاه می‌توانید در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید و گل را برای عزیزان خود در سراسر جهان بفرستید.

خرید گل با چه دیزاینی می تواند زیبا و لاکچری جلوه دهد؟

خرید گل به صورت جام گل، دسته گل و باکس گل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
0 علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من