درباره گل باختر

خانه گل باختر بیشتر از بیست سال می باشد که سابقه خدمت به دوست داران و عاشقان انواع گل و گیاه را در کارنامه خود دارد و حتی در این سالها توانسته است که برای سه بار اخذ لوح تقدیر بهترین شرکت کننده در نمایشگاه های بین المللی تهران را دریافت کند. این مجموعه شامل دو فروشگاه بزرگ گل فروشی غرب تهران با بیش از 450 متر مربع فضا  و ده ها نمایندگی معتبر در سرتاسر ایران و جهان توانسته است به عنوان یکی از شناخته شده ترین و قدیمی ترین گل فروشی تهران در نظر همه مردم تهران بماند.
مشتریان گل باختر همواره در کامنت های خود از ما به عنوان یکی از بهترین گل فروشی تهران یاد می کنند که نظر آنها همیشه برایمان ارزشمند خواهد بود . تمامی محصولات موجود در گل باختر با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت عرضه می شود.

ما معتقد هستیم که هر روزی که زندگی می کنیم ارزش جشن گرفتن دارد. گل ها و گیاهانی که به عزیزترین شخص زندگیتون هدیه می دهید خانه ما را خوشحال تر می کند.

در فروشگاه گل و گیاه باختر می توانید با کیفیت ترین و تازه ترین گل و گیاهان آپارتمانی را به صورت آنلاین و حضوری سفارش دهید.

گل باختر در این سالهای اخیر همواره سعی کرده است تا با ایجاد بستری نو، خرید اینترنتی گل و گیاه را برای همه ایران آسان کند.

کلیه سفارش هایی که شما به صورت آنلاین و حضوری ثبت می کنید در کمتر از 3 ساعت قابل تحویل می باشد.

اگر به دنبال هدیه ای خاص و زیبا هستید می توانید به صورت 24 ساعته از کارشناسان گل باختر راهنمایی بگیرید و حتی محصولات سفارشی خودتان را تحویل بگیرید.در همه مناسبت ها، تولد، عروسی، سالگرد ازدواج، ولنتاین، روز مادر، روز پدر و… خانه گل باختر در شادی شما شریک است تا بتوانید زودتر عزیزترین فرد زندگی خود را خوشحال کنید.